donderdag 19 juni 2014

Schommelen

Hoi allemaal, hier ben ik dan weer. Goed nieuws! Ik ben nog niet zo lang bezig met het "bloggen" van mijn kaarten en heb één keer gewonnen en al twee keer in een top 3 gestaan! Zo blij mee, is ook wel een soort van drive om er nog meer te maken hebben jullie dat ook?

Door naar mijn nieuwe kaartje; ik heb een kaart gemaakt die ik wil mee laten doen met vijf challenges. De eerste is die van Papertake Weekly Challenge, hun thema is Lace&Pearls (kant en parels). De tweede challenge is die van Creatieve Cutting Challenges; hun thema is vrouwen/meisjes creatie. De derde is van Kleuren met potloden; hun opdracht gebruik charms op je kaart of creatie. De vierde is Dymelot Design Team; bij hun mag alles deze maand ;). De laatste is voor The Crafter's Café; (daar was ik derde met deze kaart), hun opdracht is "distress it".

en hier is dan mijn kaart:



Ik ben deze keer is andersom begonnen ;) Normaal werk ik vanaf de kaart naar de afbeelding toe, ditmaal ben ik vanaf de afbeelding naar buiten gegaan. Ik heb licht grijs cardstock gebruikt in plaats van wit, Ik vind dat wit het allemaal wat fletser maakt. Ik heb twee keer blauw design papier gebruikt. Een keer bruin designpapier en onder ieder stuk designpapier heb ik licht grijs cardstock gebruikt en dit telkens 0,5 cm groter dan het designpapier. Ik heb alle randen gedisstrest (schrijf ik dit goed?) met een Distresser en daarna geïnkt met Vintage Photo inkt. Onder de afbeelding heb ik wat lint geplakt, dit heb ik weg bij de Xenos.




Links heb ik met een randpons het grijze cardstock bewerkt en met Vintage Photo inkt. Ik heb een jute koord er omheen gedaan en daaraan twee sleutel charms gehangen. Daarboven op twee roosjes en een losse bloem met een plakparel.



Rechts heb ik van blauw designpapier een randstans van Joy!Crafts gebruikt. Deze heb ik ge-embost en daarna bewerkt met vintage photo inkt. Ik heb een swirl van Marianne Design uitgestanst in licht grijs en deze ge-embost en daarna bewerkt met de vintage photo inkt. Hier bovenop twee losse bloemen met plakparels en twee roosjes.




De afbeelding is een digi stempel van The Paper Shelter; genaamd Spring Swing. Deze heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met een doezelaar en reukloze terpentine. Ik heb rechts boven en links onder twee plakparels geplakt. Ik heb wat wit en "copper" kleurig embossingpoeder over het papier verdeelt en deze geheat met mijn heattool.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges: Papertake Weekly Challenge; Lace&Pearls. Creative Cutting Challenges; Challenge#46 Vrouwen-meisjes creatie. Kleuren met potloden: Charms. Duymelot Design Team; Alles mag. The Crafter's Cafe; Challenge#68 Distress it.

Liefs, Marieke

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marieke! Heel leuk gedaan ook met het jutekoord. En de randstans is heel mooi. Bedankt voor je deelname bij Creative Cutting Challenges en veel succes.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Mooie mallen heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij CCC. Veel succes!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen