vrijdag 29 augustus 2014

Fancy folds

Hoi allemaal,

Ook nog een kaartje op het blog maar deze had ik al een keer eerder gemaakt. Ik moet zeggen dat het een hele opgave was om dit in elkaar te zetten, maar goed ik vind hem aardig gelukt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij The Sisterhood of Crafters daar zijn ze op zoek naar een kaart met fancy folds.

Ik hoop dat ik het via de foto's duidelijk krijg hoe de vouwen werken, maar je moet het middelste gedeelte dubbel klappen en daarna opklappen om alle delen zichtbaar te krijgen...






Ik moet je ook heel eerlijk bekennen dat ik ook geen idee meer heb hoe dat ik de kaart gemaakt heb, ik weet dat ik ergens een instructie heb gevonden hoe hem te maken maar ik weet niet meer waar....

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge bij The Sisterhood of crafters; Fancy Folds.

Liefs,
Marieke

2 opmerkingen:

  1. WOW! This is just fabulous Marieke! What a great fold idea! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘FANCY FOLD’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a unique fold! Very creative and I love the color choice. Thanks for playing along the the Sisterhood's "Fancy Folds" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen