zondag 5 oktober 2014

Gastdesigner Kaartjes Inspiratie Challenge.

Hoi Allemaal,

Vandaag is de reminder voor de dieren bingo op het Kaartjes Inspiratie Blog, doordat ik in de top 3 was geëindigd werd er gevraagd of ik deel wilde nemen als gastdesigner en natuurlijk was mijn antwoord ja! Ik heb gekozen voor parels, dieren in 3-d en stansen.

Dit is mijn kaartje geworden:



Het is een donker blauwe vierkante basiskaart van 14 x 14. Daarop wit cardstock gemat van 13,7 x 13,7 en dan nog designpapier gemat van 13,4 x 13,4. Het designpapier is van Authentique. In het midden heb ik van het zelfde blokje een strook designpapier gesneden van 4,5 x 13,4. Dit gemat op wit cardstock 4,8 x 13,7 en blauw cardstock 5,1 x 14. In het midden een stuk donker blauw lint. Op alle vier de hoeken heb ik drie donker blauwe plakparels geplakt. Boven de afbeelding drie zilveren plakhartjes. De 3-d afbeelding is van Studiolight, hij komt uit mijn stash dus ik weet niet hoelang hij daar al ligt.... De afbeelding heb ik uitgeknipt en 3-d verwerkt met 3-d dots en vervolgens op een donker blauwe cardstock geplakt. Ik heb gebruikt gemaakt van de cirkel stans van Marianne Design.




Links heb ik een bloementoef gemaakt. Ik heb van wit cardstock twee keer de blaadjes gestanst met een stans van Marianne design. Ik heb één grote blauw/witte bloem gebruikt en er een blauwe parelbrad (Xenos) doorheen gedaan. Vervolgens bij twee kleinere bloemen hetzelfde gedaan. Als laatste nog twee witte roosjes. Aan de binnenkant van de kaart nogmaals dezelfde cirkelstans uitgestanst en daar drie blauwe plakhartjes opgeplakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van Creapaleis; hun opdracht is Dieren.

Fijne dag nog allemaal!

Liefs,
Marieke

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje , en wat een leuk plaatje.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, nice colour and a super image. lovely!
    Hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben gek op dit soort plaatjes. Je kaartje is dan ook prachtig te noemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen