zondag 27 september 2015

35 jaar in dienst

Hoi Allemaal,

vandaag een kaartje dat ik voor mijn collega heb gemaakt. Ze is aankomende woensdag 35 jaar in dienst bij mijn werkgever en eigenlijk is het wel een klein beetje een grappig verhaal. Ik had laatst dat Mickey Mouse kaartje gemaakt voor mijn moeder. Deze had ik recent pas op mijn facebook pagina gezet. Mijn collega zag het kaartje en maakte de opmerking oh nou die mag je ook wel een voor mij maken alleen dan met 35. Ik dacht dat ze graag zoiets wilde voor een verjaardag of zo. Ik met haar chatten, nou ja ze wilde dan wel een paars kaartje en niet zo tuttig als soms je andere kaartjes zijn hoor ;). Ik heb er eens een nachtje of twee overheen laten gaan en kreeg toen een idee. Ik haar bellen, ik wat bevragen, zegt ze in eens maar Marieke die is voor mijn 35 jaar jubileum.... DUH!!! Allebei lachen natuurlijk, nou ja dan gaat het helemaal goed komen! 

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's; Love to Scrap!; anything goes. Anreda; twee (twee kleuren). Creative fingers challenge; Anything goes. Crafting from the heart; Anything Goes. Simon says monday; Use a stamp. All sorts challenge; Numbers. Kraftin Kimmie; wonderfull wednesday.



De basis is een rechthoekige witte kaart. Daarop zwart en paars cardstock en designpapier, Ik heb de randjes gepaper distressed. Links bovenin heb ik van paars en zwart cardstock wat sterren gestanst met een stans van MFT. In het midden heb op paars cardstock met een stencil en witte structuur pasta het patroon aangebracht. daarna gemat op zwart cardstock en ook hier de randjes gepaperdistressed. 



Met een cijfers stencil van Dutch doobadoo de cijfers 3 en de 5 geknipt met zwart cardstock en paars designpapier. Ik heb op de computer de tekst geprint en daarna om en om op zwart en paars cardstock geplakt. Ook hier de randjes gepaper distressed.



Ik heb een stempel gebruikt van Kraftin Kimmie genaamd rocker chick. Ingekleurd met copics en daarna op een wit randje na uitgeknipt en opgeplakt.

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Marieke

11 opmerkingen:

  1. What a cute and fun birthday card to celebrate the 35th birthday! Funky image and love the striking colors! Thanks for joining in on the fun at Simon Says Stamp Monday Challenge Stamp it and blog hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Wat een superleuke kaart. En zo mooie kleuren en details. super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje gemaakt voor je collegaatje Marieke...heel leuk gedaan met grote cijfers en ook de kleurtjes zijn heel mooi...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Marieke, wat is deze kaart gaaf, wat een leuke digi, mooie kleuren een topkaart .
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk verhaal Marieke! De kaart is zo leuk geworden en de teksten en de cijfers zijn heel toepasselijk met de mooie digi :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card!! Love the purples! Thanks for joining our WW challenge this week with Kraftin Kimmie Stamps.
    hugs
    Marilyn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fab design, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great number card Marieke, I love the colour!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 35 jaar is een aardige tijd. En dit is bepaald geen tuttige kaart. Hij is juist heel stoer in het paars en met de rock-chick.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the purple and black. The stars really rock! Thanks for joining us at Love to Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the details! Thank you for joining us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen