donderdag 19 juni 2014

Brads

Daar ben ik weer, vrij vlug deze keer ;) Soms heb je dat, dan zie je iets voorbij komen en denk je "Hé daar weet ik wel iets voor". Nou dat had ik met deze Challenge. De Challenge is er één van Crazy for CAS. Hun kaarten zijn "anders" dan de andere kaarten van mij. Hun challenges hebben als doel voornamelijk de kaartje Clean And Simple te houden. Of te wel een kaart met weinig prullaria en veel "strakke" lijnen. Ze hadden deze keer een challenge met een schets en ik heb nog niet echt ooit zo'n kaart gemaakt dus is de schets wel een makkelijk start. 

Dit is de schets die je hoorde te volgen:



En dit is mijn kaart geworden, niet slecht voor de eerste keer al zeg ik het zelf!



Clean en Simpel. Ik heb wit karton gebruikt van 10 x 15. Daarboven op een stuk blauw karton van 9,5 x 14,5. In het midden een stuk wit karton van 9,5 x 4,5. En in blauw karton heb ik hoera gestanst van Joy! Crafts. Ik heb het stuk wit karton met hoera met twee keer een stuk 3-d tape vast geplakt. Onder en boven dit stuk karton heb ik grote en kleine brads gedaan. Deze komen van de Blokker.

Met deze kaart wil ik mee doen met de challenge; Crazy for CAS; Challenge#46 Sketch.

Liefs, Marieke

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,
    Heel leuk gedaan en zeker Cas! Die brads maken het lekker vrolijk. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap van je dat je uit je comfort zone stapte. Het ging je ontzettend goed af. Erg origineel met de Brads en een geweldige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die brads! Wist niet dat de blokker ook al zulke spulletjes verkocht, dank je voor de tip! Leuk dat je meedoet met CFC!

    BeantwoordenVerwijderen