vrijdag 27 juni 2014

Bugs

Hoi allemaal, hier weer een kaartje van mij. Vandaag een kaartje gemaakt voor vier challenge's. De eerste is voor de magnolia-licious challenge blog. Hun opdracht was zoals de titel het al zegt bugs. Ook heb je bij hun de verplichting om een Magnolia, Wild Rose Studio of een Wee stempel te gebruiken. De tweede challenge is die voor Whimsy Stamps Challenge Blog. Hun opdracht was bingo, ik heb gekozen voor de optie Pink - Green, Die cut en Birthday. De derde is voor Crafty Catz, hun challenge is Anything Goes. De laatste is voor Korte o Mania, hun challenge is vlinders of bloemen.

Dit is mijn kaartje geworden:



Ik heb een witte vierkante basiskaart van 14,5 x 14,5. Daarboven op roze karton 14 x 14. Daarna rood met witte stippen designpapier 13,5 x 13,5. Roze karton van 12,5 x 12,5 en als laatste gekleurd designpapier van 12 x 12.




In het midden heb ik groen lint gebruikt. Rechts heb ik een strik gemaakt van hetzelfde groene lint. Daarboven op een vlinderbrad. Rechts heb ik twee keer en links één keer de swirlstans van Marianne Design van groen karton gestanst. Rechts en links heb ik een vrolijke bloementoef met wat roosjes en bloemen in de kleuren geel, wit en roze. Links en rechts een lieveheersbeestje toegevoegd. Links heb ik van roze karton een 'tag" gemaakt met daarop Happy Birthday gestempeld, daarna heb ik deze ge-embost met wit embosspoeder.


Ik heb van Wee Stamps; Iris een digistempel afgedrukt op correspondentiepapier van de Hema. Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. De afbeelding heb ik met een cirkelstans uit gestanst en daarna op een roze cirkel geplakt de cirkelstans is van Marianne Design. 

Ik wil met deze kaart meedoen met de volgende challenges. Magnolia-licious challenge blog; Summer buggy fun! Whimsey Stamps Challenge Blog; Tic - Tac - Toe. Crafty Catz; Challenge 237 Anything Goes. Korte o Mania; Challenge #110 Vlinders of bloemen.

Liefs, Marieke

5 opmerkingen:

  1. So cute! Beautifully done!!! Love the ladybugs!!! Thank you for joining us at the Magnolia-licious Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very pretty card, I love lady birds.... thank you for joining our challenge at Crafty Catz and hope you come back again
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. She is adorable. Lovely card. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww Marieke,
    wat een pracht van een kaartje hele mooi kleurtjes ook
    veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen