maandag 16 juni 2014

Gefeliciteerd!

Dutch Card Lovers bestaat 5 jaar, gefeliciteerd met jullie jubileum! Zij hadden daarom een hele speciale challenge. Voor hun challenge ga je bloghoppen, of te wel bij iedereen van het designteam een bezoekje brengen en dan kun je een berichtje achterlaten ( als je dit doet is er ook nog kans dat je naast het winnen van de challenge ook nog een ander cadeautje kunt winnen! ). Wanneer je bij een van op bezoek bent staat er een "keuze menu", met daarin vijf opties. Uit een van de vijf dien je dan een keus te maken met als uiteindelijke resultaat een kaart waarin je vijf "opdrachten" verwerkt. Hoe meer ik van de opdracht zag (en dus meer inspiratie kreeg) hoe leuker ik hem begon te vinden en ging ook meteen aan de slag. Eenmaal onderweg leek het allemaal toch wat ingewikkelder dan dat ik dacht... Ik moest echt "out side the box" denken wilde ik dit klaar stomen. Het uiteindelijk resultaat lijkt een simpel kaartje maar heeft toch wat moeite gekost.



Ik heb met drie verschillende kleuren inkt gewerkt, rood/roze en blauw, op speciaal stempel karton heb ik met vier verschillende bloemen stempels, bloemen geplaatst tot er geen wit vakje meer over was. Dit karton heb ik diagonaal door gesneden en op een blauwe stuk cardstock geplakt. Ik heb in de cirkel met een stempel happy birthday gestempeld, met versamark watermerk inkt, Daarover heen rode inkt gedaan en met embossing poeder transparant ge-heat met een heattool. Rechtsboven en linksonder heb ik 3 plakparels geplakt.

Ik heb met onderstaande blog's de volgende opdrachten gekozen;
Nelleke: #2 Birthday.
Roselien: #3 Kleurenpalet.
Margot: #2 Heat Embossing.
Marjan: #5 Plakparels.
Anja: #4 Sketch.

Met deze kaart wil ik mee doen met Dutch Card Lovers Challenge Blog; Challenge #212 5 jaar!.

Liefs, Marieke



4 opmerkingen:

  1. ik vind 'm prachtig! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige achtergrond gecreƫerd! Heel gaaf kaartje! En dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi hoor gave achtergrond leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vindt hem super leuk geworden. En super dat je ook de uitdaging aangegaan bent met ons. :)

    BeantwoordenVerwijderen