zondag 3 augustus 2014

Schets

Hoi Allemaal,

Vandaag weer lekker op dreef maar was dan ook al heel vroeg wakker! 07:00 werd ik uit mezelf wakker en kon niet meer slapen tja dan maar met mijn hobby aan de gang.

Ik heb een kaart gemaakt waarmee ik mee wil doen aan de volgende challenge's; Sketch Saturday; Schets. The Crafter's Cafe; Use a digi. Scrapbook Stamp Society; Anything goes + option christmas in july. Winter wonderland; Anything Goes for Christmas 

Dit was de schets die gevolgd diende te worden:



En dit is mijn kaart geworden:


Het is een rechthoekige witte kaart van 11 x 15. Daarop heb ik designpapier gemat van 10,5 x 14,5. Onderin heb ik een stuk designpapier van 5 x 10,5. Dit heb ik gemat op wit cardstock. Ik heb de rand bewerkt met een sterren randpons. Links en rechts drie zilveren plaksterretjes.




Ik heb een digistempel gebruikt van A Random Fan; genaamd Snowman & Company. Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en daarna verwerkt met reukloze terpentine en doezelaars. Ik heb de afbeelding uitgestanst met een stans van Spellbinders. Ik heb de kleinere maar er op gelegd en vervolgens de rand beïnkt. Ik heb van grijs cardstock een slag groter gestanst. Het geheel met 3-d tape op de kaart geplakt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; The Crafter's Cafe; Challenge #74 Use a Digi. Sketch Saturday; Sketch 321. Scrapbook Stamp Society; Challenge # 46 Anything goes + option Christmas in July. Winter Wonderland; Anything goes for Christmas.

Liefs,
Marieke

7 opmerkingen:

  1. en natuurlijk
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook geweldig leuk geworden Marieke!
    Echt een hele mooi kerstkaart.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this image and you colored it beautifully Marieke! Thanks so much for joining us this week at Sketch Saturday! Hugs Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brilliant card....thanks for joining us at The Crafter's Cafe this week.
    Hugs
    Fiona DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahh a gorgeous little snowman, love the background papers and the little star gems. Thanks for joining us at Sketch Saturday this week, Niki xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is adorable, Marieke! Thanks for joining us for Sketch Saturday this week!

    BeantwoordenVerwijderen