woensdag 20 augustus 2014

Weer terug van vakantie

Hoi allemaal,

We zijn zondag terug gekomen van vakantie en maandag mochten we ook meteen weer aan het werk. Het lijkt dan net of dat je helemaal geen vakantie hebt gehad en hoe makkelijk je dan weer in je werk zit. Ik baal ook wel een beetje dat ik deze week meteen ook zes dagen mag dus druk,druk, druk. Gisterenavond heb ik twee kaartje gemaakt.

Met het kaartje wil ik meedoen met de volgende challenge's; Sketch Saturday: een schets. All Dressed Up; Flower Power. AnMa Creatief; Zomer (tweede kaart). Simon Says; Summer. Crafting from the Heart; Anything Goes. 

Dit was de schets:


 En dit is mijn kaart geworden:



Het is een witte vierkante basiskaart van 13,5 x 13,5. Ik heb gebruik gemaakt van het designpapier van Fancy Pants genaamd Beach Babe. Ik heb het oranje designpapier gesneden op 13,5 x 13,5 dit gemat op de kaart. Ik heb van het groene designpapier een stuk gesneden van 13 x 11 dit gemat op groen cardstock. Ik heb van het gele designpapier een stuk gesneden van 4,5 x 13,5 en dit gemat op geel cardstock. Linksboven en rechtsonder drie groene plaparels. In het midden een stuk groen leren lint en een gele knoop met daardoor heen een stuk leren lint. Rechtsboven en linksonder heb ik drie kleuren bloemen geplakt met een plakparel. 



Ik heb gebruik gemaakt van een digi van All Dressed up; een van de Three Little Summer Girls. Deze ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Deze uitgestanst met een Spellbinders stans. Van oranje cardstock een maatje groter uitgestanst en dit gemat. De afbeelding uiteindelijk op de kaart geplakt met 3-d tape.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge's; Sketch Saturday; Week #323. All Dressed Up; Challenge 20 - Flower Power. AnMa Creatief; Challenge 35. Simon Says; Summer. Crafting From the Heart; Challenge 32.

Liefs,
Marieke

7 opmerkingen:

  1. This is so sweet! Love the cheery colors and use of flower elements! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute as a button.
    Thanks for playing along with All Dressed Up and good luck
    All Dressed Up challenge
    Craftyanny’s Koolkardz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so sweet, Marieke! Thanks for joining us for Sketch Saturday this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card, love that image and your flowers. Thanks for playing along with Sketch Saturday this week, Niki xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute card with a summery-feel!
    Thanks for joining us at All Dressed Up and I hope you'll be back again.
    Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. for for so cute, thank you for joining us at crafting from the heart, good luck
    Caroline dt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love your pretty soft colouring..thanks for joining us at All Dressed Up...Hugs Debs x

    BeantwoordenVerwijderen