maandag 1 september 2014

Eens iets anders

Hoi Allemaal,

Gisterenavond ook nog de challenge van DCL getrotseerd. Ik had een leuk idee vond ik zelf en ben er meteen mee aan de bak gegaan. Eerst zelf alles uitwerken op gewoon printpapier omdat ik op internet geen workshop of voorbeeld kon vinden dus de vorm etc, helemaal zelf gemaakt. Bij DCL hadden ze een schets, een van hun DT leden had met de schets een pocketkaartje gemaakt nu dacht ik meteen en als ik er dan een pocketzakje van maak? Dat heb ik dus gedaan en dit is hem geworden, weet niet of ik het duidelijk op beeld kan krijgen maar goed beter dan dit lukte me niet.



Ik heb van wit cardstock dus het pocketzakje gemaakt hij is 12 x 8. Ik heb het ronde gedeelte gemaakt met een cirkel stans en die dan maar half door de big shot te halen. Ik heb gebruik gemaakt van het designpapier van Bo Bunny (Primrose collection). In het midden een wit lint. De cirkel in het midden is ook gedaan met een cirkel stans. Daarop met roze inkt de tekst (Marianne design) gestempeld. Ik heb op het "klepje" boven en de cirkel een knoop van de Xenos vastgemaakt om zo met de touwtjes het zakje dicht te kunnen doen. Met roze cardstock heb ik een keer een pons cirkel gebruikt en deze door de midden geknipt. Onderin heb ik met een gelpen de streepjes aangebracht.



De achterkant ook voorzien van designpapier.



Zo ziet het eruit als ik hem open duw, dan kun je er dus geld of een cadeaukaart instoppen, vond hem zelf best goed gelukt voor de eerste keer.

Met deze creatie wil ik graag meedoen met de challenge van Dutch Card Lovers; Challenge #217.

Liefs,
Marieke

4 opmerkingen:

  1. Jij bent snel zeg en wat een leuk idee om er een pocketzakje van te maken leent deze sketch zich heel erg goed voor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gevonden en je uitwerking mag er zijn! Die sluiting is echt gaaf! Dank je wel voor het meedoen met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Marieke, je hebt er veel zorg en aandacht aan besteed! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg zo'n pocketzakje.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen