zaterdag 1 november 2014

Gastdesigner

Hoi allemaal,

Daar ben ik dan weer! Eindelijk weer wat beter. Heb een hele week ziek op de bank gelegen en afgelopen donderdag dan eindelijk geholpen in het ziekenhuis. Ze hebben mijn galblaas verwijderd en ik moet zeggen wat een opluchting. Nu rustig bijkomen en dan kunnen we er weer tegen aan! Ik had in de maand Oktober de challenge gewonnen bij Cheerful Sketches Challenge blog en de vraag was of ik gastdesigner wilde zijn natuurlijk wilde ik dat en dit is het resultaat geworden;



Het is een vierkante witte basiskaart van 14 x 14. Daarop zilver glitterkarton gemat van 13,7 x 13,7 met daarop designpapier van 13,4 x 13,4. In het midden en witte Doily. Rechts van wit cardstock een rechthoek (weet de maten alleen niet meer...) Met daarop designapier. Het witte papier bewerkt met blauwe inkt. Onderin een rechthoekig stuk wit cardstock van 4,5 x 14 met daarop een licht blauw lint.



Ik heb een tekening gebruikt van Elsa van de Disney Film Frozen. Het kaartje is namelijk voor een nichtje dat vandaag jarig is. Ik heb haar ingekleurd met mijn potloden en daarna verwerkt met doezelaars. Ik heb op de cape en de sterren wat glitterlijm aangebracht. Daarna met grove witte embossings poeder een sneeuw effect gecreƫerd. Uitgesneden en gemat op glitterkarton en wit cardstock.



Ik heb zelf de tekst digi gemaakt en deze uitgestanst met een ovale mal. Een strik gemaakt van blauw cardstock en van wit touw. Hier een charm aangemaakt, Ik heb van wit cardstock drie keer de kleinste maat ster stans van Noor Design gestanst en daarna een blauwe glitter ster erop geplakt. De drie sterren met een 3-d dot opgeplakt.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi
    En beterschap hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Marieke en beterschap gelukkig voel je je beter nu je galblaas is verwijderd.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card, pretty colour and a great design
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen